نیمه سنگی بر لب دریا

از قرنطینه جونم براتون بگه که ...

يكشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۴:۵۵ ب.ظ

اثرات قرنطینه میتونه خیلی دوست داشتنی باشه مثل کراش زدن روی یه کشیش! نمیدونم چرا انقدر احساس خوب ازش گرفتم؛ اگه مسیحی بودم و خارجی بودم و خونمون نزدیک کلیساشون بود به خاطرش هر یکشنبه میرفتم کلیسا :) قربون حرف زدنش و آرامشش و قضاوتگر نبودنش برم :) اون قسمتی که داشت تو چنل یوتیوب Jolly به موزیک ویدیو everything I wanted از بیلی آیلیش عزیز react میداد نزدیک بود به خاطر حرفاش قلبم وایسه، اینکه ازش پرسیدن آیا درسته هر کی خودکشی کنه میره جهنم و گفت نه سورپرایزم کرد! میگفت خدا تو قلب بنده هاشه و دردشونو میبینه و با غصه هاشون گریه میکنه و میفهمه دارن چی میکشن خیلی دوست داشتنی بود ;) البته حرفاش تاییدی بر خودکشی نبود ولی خیلی حالمو خوب کرد! مرسی پدر Rev Chris Lee. از نظر قیافه و تیپ شخصیتیش هم یکم من رو یاد دکتر فتاحی عزیز میندازه! 

 

از اثرات قرنطینه آشنا شدن من با پادکست ساز عزیز  Emma Chamberlain هست! اول که صداشُ شنیدم فکر کردم یه خانم 34 سالست، احتمالا nigga ست، موهاش فره! تا اینکه رفتم چنل یوتیوبش رو دیدم و فهمیدم دقیقا برعکس تصوراتم بود. دوستی من و نینا به خاطر فاصله ی زیادی که از هم گرفتیم، احتمالا برای همیشه تموم شده ولی از اونجایی که اِمای عزیز عین نیناست از هر نظر تقریبا؛ تا همیشه برام  یادآور نینا میمونه. حتی صداشون. حرفاشون. فازشون. قیافشون. سنشون! جالب نیست من که یه زمانی از دهه هشتادی ها متنفر بودم الآن بیشتر از همه جذبشون میشم و دوستشون دارم؟!

 

۹۹/۰۱/۳۱
مریم